Nyheter

Suksess med integrerte salgsstyringssystemer

Publisert 06.01.2016

Suksess med integrerte salgsstyringssystemer

Gjennom kontinuerlig salgsanalyse og kompetanseheving av hver enkelt ansatt, samt en stor dose begeistring håper HS Media å kunne bidra til vekst for eksisterende og mange nye oppdragsgivere.

Full integrasjon av programvarene SuperOffice, Business Analyze og Anno fra KeyForce har blitt en stor suksess og HS Media har nå automatiske rapporter og logging av alle aktiviteter på kunde- og prosjektnivå. All annonsør- og kundedata blir håndtert i en base uavhengig av oppdragsgiver. Dette gir de stor effektivitetsgevinst og helt unike styringsfordeler. Den enkelte selger/prosjektleder kan enkelt og «live» se status og evaluere eget arbeid opp mot det enkelte del og hovedmål og ift. historiske nøkkeltall. Systemet har også alle historiske data mange år tilbake.

 

Gjennom også ha programvaren Google – Dobleclick for Publishers kan HS Media også tilby integrerte annonsestyring for nettaktører og vi deltar i Google partnerprogrammet gjennom å være kvalifisert partner. HS Media har kontinuerlig fokus på å ligge et hestehode foran, nettopp for å kunne være den ideelle partner for våre oppdragsgivere, gjennom å skape de beste resultatene. sier Tor Arne Sandholt, daglig leder. Vi er allerede godt forberedt for både dagens og morgendagens mediemarked.

 

HS Media runder i disse dager 50 prosent innsolgt av budsjett for 2016, noe som er betydelig foran fjoråret. Dette mener Sandholt beviser at aggregert kunnskap og analyse kan gi svært positive resultater sammen med faglig dyktig og lærende selgere. Gjennom kontinuerlig kompetanseheving og hver enkelt ansatt og en stor dose begeistring håper HS Media å kunne bidra til vekst for eksisterende og mange nye oppdragsgivere. 

 

Ta gjerne kontakt hvis du ønsker en nærmere vurdering av HS Media som partner, avslutter Sandholt

Andre nyheter
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer
39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

39 prosent økning i trafikken på Tidsskriftet.no i 2019

Tidsskriftet leses i hovedsak av leger, men også av medisinstudenter og annet helsepersonell. Innholdet er av høy medisinskfaglig kvalitet, rettet direkte mot målgruppen. Tidsskriftet .no er den offisielle nettsiden til Tidsskrift til Den norske legeforening.

Les mer