Nyheter

Suksess med integrerte salgsstyringssystemer

Publisert 06.01.2016

Suksess med integrerte salgsstyringssystemer

Gjennom kontinuerlig salgsanalyse og kompetanseheving av hver enkelt ansatt, samt en stor dose begeistring håper HS Media å kunne bidra til vekst for eksisterende og mange nye oppdragsgivere.

Full integrasjon av programvarene SuperOffice, Business Analyze og Anno fra KeyForce har blitt en stor suksess og HS Media har nå automatiske rapporter og logging av alle aktiviteter på kunde- og prosjektnivå. All annonsør- og kundedata blir håndtert i en base uavhengig av oppdragsgiver. Dette gir de stor effektivitetsgevinst og helt unike styringsfordeler. Den enkelte selger/prosjektleder kan enkelt og «live» se status og evaluere eget arbeid opp mot det enkelte del og hovedmål og ift. historiske nøkkeltall. Systemet har også alle historiske data mange år tilbake.

 

Gjennom også ha programvaren Google – Dobleclick for Publishers kan HS Media også tilby integrerte annonsestyring for nettaktører og vi deltar i Google partnerprogrammet gjennom å være kvalifisert partner. HS Media har kontinuerlig fokus på å ligge et hestehode foran, nettopp for å kunne være den ideelle partner for våre oppdragsgivere, gjennom å skape de beste resultatene. sier Tor Arne Sandholt, daglig leder. Vi er allerede godt forberedt for både dagens og morgendagens mediemarked.

 

HS Media runder i disse dager 50 prosent innsolgt av budsjett for 2016, noe som er betydelig foran fjoråret. Dette mener Sandholt beviser at aggregert kunnskap og analyse kan gi svært positive resultater sammen med faglig dyktig og lærende selgere. Gjennom kontinuerlig kompetanseheving og hver enkelt ansatt og en stor dose begeistring håper HS Media å kunne bidra til vekst for eksisterende og mange nye oppdragsgivere. 

 

Ta gjerne kontakt hvis du ønsker en nærmere vurdering av HS Media som partner, avslutter Sandholt

Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer