Nyheter

40 prosent av salgsmålet for 2016 er oppnådd i dag

Publisert 16.12.2015

40 prosent av salgsmålet for 2016 er oppnådd i dag

Vi i HS Media har i dag oppnådd 40 prosent av salgsmålet for 2016 i god tid før vår egen frist 1. januar og vi gleder oss stort over dette.

En milepæl er nådd i et utfordrende mediemarked. Vi ligger nå på 41 prosent innsolgt og ligger dermed også foran samme tidspunkt i fjor. Vi takker våre mange gode oppdragsgivere og annonsører vi har gleden av skape verdier for. Fag-, nisjemagasiner og nettsteder viser igjen at de klarer å lage effektive løsninger for annonsørene, som bidrar til vekst.
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer