Nyheter

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

Publisert 13.11.2015

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

HS Media merker en markant økning i booking av annonser for 2016 og har allerede nå 20 prosent av budsjettet inne.

Vi opplever at flere våre gode kunder sier de får positiv respons igjennom gode kampanjer i nisje- og fagtidsskrifter. Dette fordi magasinene evner å treffe målgruppen presist. Når annonsene i tillegg står i et miljø hvor leseren er interessert i tema og hvor annonsene blir en viktig del av den gode leseropplevelsen gir dette en betydelig påvirkning. 
Andre nyheter
Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor ansatt i HS Media

Linn-Marielle Magnor (24) er ansatt som key account manager hos HS Media på Kirkenær. Magnor gjør dermed en spennende overgang fra barnehage og pedagogikk til en salgsstilling hos HS Media.

Les mer
Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Nisjemediene bør utnytte sin posisjon i stillingsmarkedet

Norske nisjemedier bør ta tilbake kommandoen over stillingsmarkedet. Ja, nisjene er som skapt for å være best på stilling ledig. Tenk kvalitet på målgruppen – og ikke la deg friste av kvantiteten!

Les mer
Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg ansatt i HS Media

Neira Karabeg (30) er ansatt som digital markedsfører hos HS Media på Kirkenær.

Les mer
HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media tar over digitalt annonsesalg for Bonnier i Norge

HS Media har inngått avtale med Bonnier Publication og overtar nå ansvaret for salg av digitale annonser, native ads og Programmatic Guaranteed for åtte nettsteder. I tillegg kommer salg av poster på instagram, facebook og nyhetsbrev.

Les mer