Nyheter

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

Publisert 13.11.2015

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

HS Media merker en markant økning i booking av annonser for 2016 og har allerede nå 20 prosent av budsjettet inne.

Vi opplever at flere våre gode kunder sier de får positiv respons igjennom gode kampanjer i nisje- og fagtidsskrifter. Dette fordi magasinene evner å treffe målgruppen presist. Når annonsene i tillegg står i et miljø hvor leseren er interessert i tema og hvor annonsene blir en viktig del av den gode leseropplevelsen gir dette en betydelig påvirkning. 
Andre nyheter
Ny styreleder i HS Media

Ny styreleder i HS Media

Karina Dahling Ehrenclou er valgt inn som styreleder i HS Media etter ekstraordinær generalforsamling.

Les mer
Nisjene styrker seg i nisjelandet

Nisjene styrker seg i nisjelandet

Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.

Les mer
HS Media med United Influencers-avtale

HS Media med United Influencers-avtale

HS Media har undertegnet en avtale med United Influencers (UI) hvor de skal administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI – samt for nettstedet til den norske utgaven av Elle.

Les mer
Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo blir leder for strategi- og forretnigsutvikling i HS Media

Terje Korsmo sin hovedoppgave blir å bygge HS Media sine konkurransefortrinn for å konsolidere og styrke eksisterende drift, og samtidig være med å bidra til å skape videre vekst og utvikling av selskapet.

Les mer