Nyheter

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

Publisert 13.11.2015

Overraskende sterke reklametall for Magasiner

HS Media merker en markant økning i booking av annonser for 2016 og har allerede nå 20 prosent av budsjettet inne.

Vi opplever at flere våre gode kunder sier de får positiv respons igjennom gode kampanjer i nisje- og fagtidsskrifter. Dette fordi magasinene evner å treffe målgruppen presist. Når annonsene i tillegg står i et miljø hvor leseren er interessert i tema og hvor annonsene blir en viktig del av den gode leseropplevelsen gir dette en betydelig påvirkning. 
Andre nyheter
Åpning av Solørs sykeste julegate!

Åpning av Solørs sykeste julegate!

Mandag 2. desember klokka 08.00 - 0900 åpner HS Media AS den sykeste «julegata» i Solør. Velkommen innom for en titt.

Les mer
JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

JOAKIM HØISTAD OG CECILIE KONTERUD ER ANSATT I HS MEDIA

På grunn av økt oppdragsmengde og vekst inn i 2020 har HS Media nylig ansatt Joakim Høistad og Cecilie Konterud som medieselgere

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

HS Media har fått avtale om annonsesalget for Widerøes nye om bord magasin som lanseres sammen med Egmont Publishing

Om bord i setelommene til Widerøe’s Flyveselskap ligger nye skatter måned etter måned. Etter en anbudskonkurranse på sensommeren er det nå klart hvem som skal produsere magasinet fremover. Egmont Publishing er selskapets nye leverandør fra februar 2020 og HS Media har ansvaret for annonsesalget.

Les mer
HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS Media har fått avtale om annonsesalget for verdens største motemagasin

HS media gleder seg nå til å jobbe med den norske utgaven av motemagasinet ELLE til Ui Publishing AS og til et tett og godt samarbeid med annonsørene.

Les mer