Nyheter

Malin Solvang ble årets selger 2015 i HS Media

Publisert 29.11.2015

Malin Solvang ble årets selger 2015 i HS Media

Under årets Julebord på Hunderfossen Resort ble Malin Solvang kåret til året selger 2015 i HS Media. Blandt de nominerte var også Mona Kalvatn og Lars Erik Brattli.

De tre nominerte har til sammen hatt mer en 3.000 kundemøter/rådgivningssamtaler og har solgt for over 20 millioner i annonser. Mona Kalvatn er kjent for å være spesielt dyktig til å finne nye kunder og som en svært profesjonell rådgiver for mediebyråene. Lars Erik Brattli er en smart relasjonsselger som utmerker seg med å finne kreative og effektive løsninger for sine kunder.

Malin Solvang har utviklet seg mye dette året og har i tillegg til mange gode rådgivningsamtaler også bidratt sterkt med kreative innspill til våre oppdragsgivere. Vi gratulerer Malin med seieren og gleder oss over det sterke mediefaglige nivå i HS Media.

Andre nyheter
HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått stor avtale med Benjamin Media

HS Media har inngått avtale om alt annonsesalg i syv magasiner fra Benjamin Media (Bonnier) og gleder seg til et tett og godt samarbeid med oppdragsgiver og annonsører.

Les mer
Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i kraftig vekst etter Korona sjokket

Annonsesalget i magasiner og nisjenettsteder viser nå en kraftig vekst etter et nullpunktet da Norge ble koronastengt i mars. HS Media har den siste tiden hatt en svært positiv utvikling.

Les mer
Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Alle permitterte i HS Media tilbake i full jobb i løpet av mai

Vi ser nå svært positive signaler i markedet og det er derfor behov for alle tilbake i full jobb i løpet av mai. Selgerne i HS Media ble rammet hardt av Covid-19 epidemien, men de har samtidig gjort en fantastisk jobb under redusert stilling og gjennomført mange effektiviseringstiltak.

Les mer
HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

HS Media med rekordhøye 38 prosent vekst i første kvartal

Reklameomsetningen til HS Media økte med hele 38 prosent fra årets første kvartal i 2019 til tilsvarende kvartal i 2020. Det er hele 56 prosent bedre enn utviklingen for ukepresse/magasiner i Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen.

Les mer