Siste nytt

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Publisert 28.08.2019

HS Media overtar salgsansvaret for Kode24

Vi gleder oss til jobbe med Kode24 og til et tett og godt samarbeid med stillingsannonsørene. Vi ser frem til å bidra med gode råd om effektive og inspirerende annonseløsninger. Dette for å kunne oppnå best mulig nytte for våre kunder, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Kode24 er et stillingsportal og nettsted dedikert til norske utviklere og norsk kode. De skriver ikke om hele IT-bransjen, men om koding. De viser deg hvordan norske løsninger blir laget, så konkret som mulig. De skal lære leserne ting de ikke kunne, eller nye måter å gjøre det på. Og de spør utviklere om det du kanskje ikke tør spørre dem om selv.

 

Vi vet at de flinkeste utviklerne ikke leter aktivt etter nye jobber. Og vi vet at selskaper derfor sliter med å nå dem. kode24 er Norges første nettavis for utviklere, og dermed sida utviklerne selv oppsøker. Kode24 gir dem stoffet de ønsker seg, på deres premisser.

De flinkeste utviklerne leser kode24, og annonserer du på Kode24, får de det med seg. Vi tilbyr en plattform for både tradisjonelle stillingsannonser og innholdsmarkedsføring. Annonser som ikke kommer i veien for kode24 sitt uttrykk, og blir en naturlig del av sida vår. I tillegg kan vi spre budskapet ditt gjennom nyhetsbrev og sosiale medier.

kode24 en dessuten en del av Scandinavia Online (SOL), som igjen er en del av Aller Media. Vi har Norges flinkeste markedsfolk på huset, som kan hjelpe deg med å få ut budskapet ditt.

Skal du ha kodere til din bedrift, så er dette det perfekte stedet og annonsere, avslutter Sandholt

 

Nøkkeltall 🚀

Per 1. juni 2019 har kode24:

•2.445 følgere på Facebook (74 prosent mellom 18 og 44 år), og 1.655 medlemmer av kode24-klubben.

•1.484 følgere av nyhetsbrev, med 49 prosent åpningsgrad i snitt.

•39.000 unike brukere og 118.000 sidevisninger på kode24.no i løpet av mai, 37.000 brukere og 101.000 sidevisninger i april.

 

Finn ut mer om annonsering her

Andre nyheter
Magasiner står sterkt i Norge

Magasiner står sterkt i Norge

HS Media har nå solgt inn 90 prosent av årsbudsjettet for 2019 og ligger 5 prosentpoeng foran fjoråret på samme tidspunkt. Store magasiner som Se og Hør har allerede 98 prosent innsolgt av årsbudsjett etter en fullsolgt sommer. Når vi samtidig har positive signaler fra undersøkelser i lesermarkedet betyr det at magasiner fremdeles står sterkt i Norge.

Les mer
Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Magasinene Bobil og Caravan og Elektronikkbransjen er allerede nå i årsbudsjett for 2019

Etter et fantastisk annonsesalg i år er magasinene Bobil og Caravan magasinet og Elektronikkbransjen allerede i årsbudsjett for 2019

Les mer
VG Endelig Fredag med kraftig vekst

VG Endelig Fredag med kraftig vekst

Magasinet VG Endelig fredag har allerede nå tangert fjorårets annonsesalg og 2019 ser dermed ut til å bli et svært godt vekstår for magasinet i VG sin fredagsutgave.

Les mer
Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Fullsolgt sommer i Allers og Se og Hør

Etter et eventyrlig annonsesalg denne våren er ukebladene Allers og Se og Hør nå øyeblikkelig fullsolgt i Juli og det er svært få annonseplasser igjen i august. Det er høy lesning av magasiner om sommeren og årets sommerkampanje har vært en stor suksess i et marked hvor annonsørene ser at magasiner bidrar med god effekt for salgsutløsende reklame.

Les mer