Nyheter

Viktig målsetting nådd på vei til Kina

Publisert 30.04.2018

Viktig målsetting nådd på vei til Kina

Med fantastiske 82 prosent innsolgt på etablerte fag og niskjemagasinger og godt innsalg på andre segmenter har HS Media nådd en viktig milepæl for sine oppdragsgivere og et stort skritt nærmere det totale salgsmålet og en premietur til Kina

Takket våre gode oppdragsgivere som stadig utvikler magasiner og nettsider videre, til glede for både lesere og annonsører, merker vi nå en økt positiv holdning til printannonser. Det er en interessant målgruppe å nå igjennom disse mediene. Annonsørene kan inspirere til kjøp eller skape merkevarepreferanser med gode printannonser.

Dette er medier som kan være med å predefinere kjøpsadferd. Når potensielle kunder skal velge så kan de gjennom annonsepåvirkning allerede ha fått positive assosiasjoner til produktet eller tjenesten. De dyktige selgerne og lederne i HS Media skal også ha en stor ære for å ha oppnådd dette viktige delmålet før 1. mai, sier daglig leder Tor Arne Sandholt. Nå skal vi legge all vår energi i å klare salgsmålet for hele 2018..

Andre nyheter
Se og Hør fyller 40 år

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Les mer
Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Bli med på vingene gjennom magasinet Scandinavian Traveler til SAS og magasinet Perspektiv til Widerøe

Les mer
Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Med en ny utviklet annonse pakke i syv store magasiner når du bredt ut til enormt mange kjøpesterke kunder til en særdeles hyggelig pakkepris. HS Media har 55 magasiner i sin portefølje og vi kan skreddersy kampanjer til de målgruppene du ønsker å treffe.

Les mer
Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten – og tar derfor den norske rollen som tidligere er ivaretatt av NAF/Motor.

Les mer