Nyheter

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Publisert 28.09.2017

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Vi merker en betydelig økning i annonser fra hele markedet i år og det er svært hyggelig å se at norske magasiner får vekst i en tid hvor mange norske medier utfordres av internasjonale nettsteder som Facebook og Google, sier Dammen og Bratli. Det er også hyggelig å se at delingen av Motor i to utgaver; moderne og klassisk har blitt godt mottatt i markedet.

Med over 500.000 medlemmer i NAF når magasinet Motor en unikt stor og engasjert gruppe mennesker blant Norges befolkning. De fleste av våre lesere er aktive voksne (40-69), men NAF rekrutterer stadig nye unge medlemmer. Mange velger å melde seg inn i NAF når de stifter familie. 30 prosent av medlemmene er kvinner. De fleste av Motors lesere bor i urbane strøk. Magasinet Motor skal inspirere, informere, underholde, gjøre klokere og være til nytte for alle som ferdes i trafikken. Motor skal blant annet være best på tester og bilferier, på bilnyheter og på sikkerhet og samferdsel.

Andre nyheter
Se og Hør fyller 40 år

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Les mer
Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Bli med på vingene gjennom magasinet Scandinavian Traveler til SAS og magasinet Perspektiv til Widerøe

Les mer
Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Med en ny utviklet annonse pakke i syv store magasiner når du bredt ut til enormt mange kjøpesterke kunder til en særdeles hyggelig pakkepris. HS Media har 55 magasiner i sin portefølje og vi kan skreddersy kampanjer til de målgruppene du ønsker å treffe.

Les mer
Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten – og tar derfor den norske rollen som tidligere er ivaretatt av NAF/Motor.

Les mer