Nyheter

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Publisert 27.09.2017

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Magasinet Snø & Ski fra Skiforeningen inspirer 90.000 lesere med godt redaksjonelt stoff. Skiforeningens hovedmål er å fremme ski- og friluftsliv. Foreningen skal være en døråpner til, og ekspert på Marka. Dette gjenspeiles i Snø & Ski, som henvender seg til alle friluftsinteresserte i Oslo og omegn, til alle som er glad i naturopplevelser med eller uten ski på beina, frisk luft, sportsutstyr, mosjon og god helse.

Litt fakta om Snø & Ski leserne:

Gjennomsnittlig lesetid på 34 minutter

Mer enn 6 av 10 leser alle fire utgaver

Leserne er godt fornøyd med innholdet i bladet

Bosatt i det sentrale østlandsområdet

Primært voksne med hjemmeboende barn (47 prosent)

Svært interesserte i sports- og friluftsutstyr (bruker i snitt 18.400 kr i året på dette)

Kjøpesterke. (Gjennomsnittsinntekt per husstand er 1.100.000 kr)

Innflytelsesrike (38 prosent har lederstillinger eller er selvstendig næringsdrivende)

Andre nyheter
Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Les mer
Se den nye HS Media filmen

Se den nye HS Media filmen

Her kan du se den nye HS Media filmen. Den presenterer selskapet og gir deg et innblikk i vår hverdag som salgsbedrift.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for forskning.no

HS Media overtar salgsansvaret for forskning.no

Vi gleder oss til å jobbe med en høykvalitets nettavis som forskning.no og til et tett samarbeid med annonsørene. Vi har et sterkt ønske å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
1,5 milliarder i annonsesalg på 25 år - Vi feirer

1,5 milliarder i annonsesalg på 25 år - Vi feirer

Vi feirer 25 år og flytter inn i nye flotte lokaler. På disse årene har vi solgt annonser for 1,5 milliarder og i 2017 blir annonsene distribuert i over 31 millioner magasiner. Velkommen til åpen dag torsdag 21. september fra kl 11.00 - kl 13.00. Det blir servert kaker og kaffe.

Les mer