Nyheter

85 prosent av årsbudsjettet innsolgt

Publisert 30.06.2017

85 prosent av årsbudsjettet innsolgt

Etter en fantastisk innspurt før sommeren har HS Media nå innsolgt 98 mill av et årsbudsjett på 115 mill.

Vi opplever godt innsalg på våre trykte magasiner, selv i et utfordrende marked hvor mange annonsører sprer markedsføringsbudsjettene i mange kanaler for å kunne nå sin målgruppe.

Dette er takket være flotte magasiner fra utgiverne og faglig dyktige, dedikerte og målbevisste medarbeidere som har levert gode resultater over lang tid.

HS Media ønsker alle våre oppdragsgivere og annonsører en riktig god sommer !!

"We make print ads great again" :-)

Andre nyheter
Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Etter en kjempeinnspurt er salgsmålet på 113 millioner for 2017 oppnådd - i god tid før målstreken. Vi gleder oss til en fin vårlig og faglig premietur til vakre Roma. Resultatet innebærer en vekst på hele 25% mot 2016.

Les mer
HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

Vi gleder oss til å jobbe med et estetisk flott magasin som 55PLUSS og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger som gir best mulig effekt for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.

Les mer
Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer