Nyheter

Tangering av hele fjorårets salg

Publisert 31.05.2017

Tangering av hele fjorårets salg

I går tangerte selgerne i HS Media fjorårets salg og har nå godt over nitti millioner innsolgt for 2017 magasinene. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Mye av resultatet er organisk vekst, men det er også betydelig økning i nye oppdrag som er årsaken til denne tangeringen. Et resultat vi er stolte av når vi samtidig vet at vi jobber i et utfordrende marked for trykte magasiner.

Samtidig er det inspirerende at en ny undersøkelse av Kantar TNS viser at blader/magasiner/fagblader er den mediekanalen hvor leserne har størst tillit til reklame. Denne undersøkelsen er tidligere omtalt i en artikkel på vår nettside http://www.hsmedia.no/nyheter/2017/5/reklame-i-bladermagasinerfagblader-har-stor-t


Andre nyheter
Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer
Se den nye HS Media filmen

Se den nye HS Media filmen

Her kan du se den nye HS Media filmen. Den presenterer selskapet og gir deg et innblikk i vår hverdag som salgsbedrift.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for forskning.no

HS Media overtar salgsansvaret for forskning.no

Vi gleder oss til å jobbe med en høykvalitets nettavis som forskning.no og til et tett samarbeid med annonsørene. Vi har et sterkt ønske å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig effekt, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer