Nyheter

Flere magasiner snart fullsolgt for 2017

Publisert 09.02.2017

Flere magasiner snart fullsolgt for 2017

HS Media merker en positiv trend i printmarkedet og flere kunder velger en sterkere vektlegging av kampanjer på print. Mange magasiner begynner allerede å nærme seg fullsolgt for 2017 og det er viktig å være raskt ute for å sikre seg premiumplassene.

Magasiner som Motor (NAF), Bobil og Caravan, BAM (Gravid, Nyfødt, Spebarn), Bolig og Miljø (OBOS), ABBL-Nytt og ICOOP er allerede over 90 prosent fullsolgt for 2017. Totalt har HS Media nærmere 60 prosent innsolgt for 2017 i sine over 60 magasiner. Dette i et marked hvor vektlegging av digital markedsføring er i hovedfokus for mange annonsører.

Tilstrømming av nye annonsekunder i nisjemagasiner tyder på at disse evner å levere gode resultater for annonsørene og at de står ut i konkurransen mot programmatisk digitalkjøp mot nisjer. Dette skyldes trolig også den kontekst som annonsene står i og som bidrar til at leserne opplever disse annonsene som relevante og berikende. Det er også naturlig siden magasinene leses med fokus på de tema og interessefelt som leserne er opptatt av og som er grunnen til at de har valgt å lese.

HS Media har i år 30 prosent vekst i oppdragsmengde målt mot forrige år. Gjennom sine sterke kunderelasjoner og en stor magasinportefølje har HS Media mulighet til å utvikle kreative og målrettede kampanjer mot spesifikke målgrupper. Våre dyktige medieselgere hjelper til må utvikle effektive markedskampanjer mot spesifikke målgrupper som våre annonsører ønske å nå.

Andre nyheter
Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Salgsmålet for 2017 oppnådd idag

Etter en kjempeinnspurt er salgsmålet på 113 millioner for 2017 oppnådd - i god tid før målstreken. Vi gleder oss til en fin vårlig og faglig premietur til vakre Roma. Resultatet innebærer en vekst på hele 25% mot 2016.

Les mer
HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

Vi gleder oss til å jobbe med et estetisk flott magasin som 55PLUSS og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger som gir best mulig effekt for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.

Les mer
Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Magasinet Motor med annonserekord i oktober

Med over 2 millioner i annonsesalg har det aldri før vært mer omsetning i en utgave av magasinet Motor som blir distribuert i oktober. Den har et opplag på hele 420.000. HS Media selgerne Petter Dammen og Lars Erik Bratli er svært stolte over den responsen de har fått i markedet.

Les mer
HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

HS Media overtar salgsansvaret for Snø & Ski

Vi gleder oss til å jobbe med et flott magasin som Snø & Ski fra Skiforeningen og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til oss til å bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger for å kunne oppnå best mulig nytte for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder.

Les mer