Nyheter

HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

Publisert 26.10.2017

HS Media tar over annonsesalget for 55PLUSS

Vi gleder oss til å jobbe med et estetisk flott magasin som 55PLUSS og til et tett samarbeid med annonsørene. HS Media ser frem til bidra med effektive og inspirerende annonseløsninger som gir best mulig effekt for annonsørene, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.

55pluss består av magasinet 55pluss, fordelsprogrammet 55pluss og nettsiden 55pluss.no.I magasinet 55pluss, Norges nye kultur- og lifestyle magasin. Et magasin der de viktige tekstene møter de gjennomførte, estetiske bildene i gode reportasjer. Det er et magasin som er godt å lese og godt å holde i. Valg av papir, trykkvalitet og estetisk profil er helt essensielt.
 
WEB siden 55pluss.no, som også er en videreføring av Seniorportalen.no, har spennende innhold for målgruppen. Fordelsprogrammet 55pluss gir eksklusiv rabatt på viktige produkter og tjenester som denne gruppen kjøper. I tillegg gis det 10 til 70% rabatt i over 600 butikker, restauranter etc over hele Norge, samt gode rabatter på netthandel i over 50 nettbutikker.
Andre nyheter
Se og Hør fyller 40 år

Se og Hør fyller 40 år

HS Media gratulerer Se og Hør med 40 års jubileum og gleder oss over å kunne tilby effektive annonseplasser i mange år til.

Les mer
Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Treff over 2,6 millioner reisende hver måned med din annonse

Bli med på vingene gjennom magasinet Scandinavian Traveler til SAS og magasinet Perspektiv til Widerøe

Les mer
Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Nå over 4.200.000 lesere i en nyutviklet annonsepakke

Med en ny utviklet annonse pakke i syv store magasiner når du bredt ut til enormt mange kjøpesterke kunder til en særdeles hyggelig pakkepris. HS Media har 55 magasiner i sin portefølje og vi kan skreddersy kampanjer til de målgruppene du ønsker å treffe.

Les mer
Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Magasinet Autofil får den store vinterdekk-testen

Motorredaksjonen i Aller Media, som står bak merkevarene Autofil, DinSide og Dagbladet, investerer nå i den store nordiske dekktesten – og tar derfor den norske rollen som tidligere er ivaretatt av NAF/Motor.

Les mer