Siste nytt

Tangering av hele fjorårets salg

Publisert 31.05.2017

Tangering av hele fjorårets salg

I går tangerte selgerne i HS Media fjorårets salg og har nå godt over nitti millioner innsolgt for 2017 magasinene. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Mye av resultatet er organisk vekst, men det er også betydelig økning i nye oppdrag som er årsaken til denne tangeringen. Et resultat vi er stolte av når vi samtidig vet at vi jobber i et utfordrende marked for trykte magasiner.

Samtidig er det inspirerende at en ny undersøkelse av Kantar TNS viser at blader/magasiner/fagblader er den mediekanalen hvor leserne har størst tillit til reklame. Denne undersøkelsen er tidligere omtalt i en artikkel på vår nettside http://www.hsmedia.no/nyheter/2017/5/reklame-i-bladermagasinerfagblader-har-stor-t


Andre nyheter
Reklame i blader/magasiner/fagblader har stor tillit blant leserne

Reklame i blader/magasiner/fagblader har stor tillit blant leserne

En ny undersøkelse av Kantar TNS viser at blader/magasiner/fagblader er den mediekanalen hvor leserne har størst tillit til reklame,

Les mer
85 MILLIONER I ANNONSESALG ER NÅDD I DAG

85 MILLIONER I ANNONSESALG ER NÅDD I DAG

2017 er i ferd med å bli nok et historisk godt år for HS Media. Vi har i dag klart en viktig målsetting ved å nå 85 millioner i annonse salg før måldato 1. mai.

Les mer
Kristin Jenssveen ansatt i HS Media

Kristin Jenssveen ansatt i HS Media

Kristin Jenssveen er ansatt i HS Media på BackOffice og har sin første arbeidsdag 3. april.

Les mer
27 millioner i økt oppdragsmengde for HS Media

27 millioner i økt oppdragsmengde for HS Media

I en utfordrende mediebransje hvor bransjen og da spesielt aviser opplever en dramatisk nedgang i annonseinntekter har HS Media en kraftig vekst i annonsesalg. Sammenlignet med 2016 ligger HS Media an til en formidabel vekst på hele 30 prosent i oppdragsmengde, noe som har ført til flere nyansettelser i Kirkenærbedriften.

Les mer